منتدى قاهروا الوسوس القهري
سجل في المنتدى لتتمكن من المشاركة ..
للتواصل مع الخبير النفسي2 :
تويتر [@ALmohimeed3]
سناب [ alkhabeer2 ]

منتدى قاهروا الوسوس القهري

الوسواس القهري ، القلق ، الاكتئاب ، اختلال الآنية ، الرهاب ، الخوف وسواس النوم وسواس الأمراض

أهلا وسهلا بك في منتديات الخبير النفسي 2

الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

http://www.alkhabeer2.com

شاطر

منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
املي بالله حي
املي بالله حي

عضو مجتهد

عضو مجتهد
معلومات إضافية
الأردن
انثى
تعليقك : صلي على النبي وتبسم

منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا Empty
مُساهمةموضوع: منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا   منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا Empty2019-08-04, 3:26 pm

انا ارسل ولا يجيب أحد
كيف يكون منتدى كهذا بلا أحد
اتقوا الله
كلكم مسؤول ...فلماذا هذا التجاهل لنا
ام للوسواس
طويل البال

عضو مجتهد

عضو مجتهد
معلومات إضافية
مصر
ذكر
تعليقك : 0

مُساهمةموضوع: رد: منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا   منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا Empty2019-08-05, 1:12 am

سلام عليكم يا قمر

اسمحيلى اقولك وكأن المنتدى هذا له صفحتان صفحه اصليه يتحدثون فيها كما يشائون فى الظاهر براقا لامعا كلام جميل اخطائه قليله جدا

ثم يدخل احد ويخرب هذه الصفحه بكلامه المناقد والغريب او معترضا على افكار معينه اوموهوب من الوهاب ماذا يفعلون يتم عزله فى الصفحه المزوره

كى تتحدث كما تريد فضفض هنا براحتك ههههههههههه نعرف توجهاتك وطريقة تفكيرك الى هيكون منها سلوكك هههههههههههه  مفيش حاجه مجانا وبلاش

مفيش حد بيتعلم برمجه nlp ويسلم ههههههههه لسوء حظ الناس وجود شيطان ملوش ملكه بس دا فى نظرهم هو عشان الكشاف الى انا بسلطه تسمونى شيطان

عمرك شفتى انسان محبوب حتى من الناس الى مش على منهجه انت مش بتمنحنى حبك عفكره انت مجبور عليه حاول تتخلص منه ان قدرت لسه انا على رأىى تنميه بشريه برمجه لغويه عصبيه ده سحر كل من السحر هههههههههههههه ياريت الكلام ميتبدلش او يتغير  عالعموم انا مش فارق معايا

علشان انا قاصدك انت ايوه انت فى واحد بأمه بس ياريتو واحد لا دا يخلى الى معاك يتخلو عنك ويصمدو ليه هو وبس ههههههههههههههه كل من ال  nlp

والهبنوسيس اعمل ثروه وزودها وكل متزيد زودها كمان ههههههههههههههه بس هتروح فين من ال gan بشهادتكم انتم وشهادة حريمكم

غير فى كلامى بدله شيل حرف وحط حرف اشبهنى اشبهنى كمان وكمان عتم شوش لخبط شوه ههههههههههههه  يا جماعه افهمونى مهو ممكن يكون المنتدى مخترق او متهكر ليه النيه الوحشه انى اكون قاصد حد من حبايبى  وبعدين يا جاعه دا منتدى لعلاج الوسواس اعتبروها وسوسه ومتهتموش عشان متتعبش
اى خدمه يا قمر
طويل البال

عضو مجتهد

عضو مجتهد
معلومات إضافية
مصر
ذكر
تعليقك : 0

مُساهمةموضوع: رد: منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا   منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا Empty2019-08-05, 1:13 am

وانا مسئول عن خاصتى وبس

ارزع بالجامد يا ريس

منتدى من غير أعضاء ولا مسؤولين كيف هذا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1