الخبير النفسي٢
سجل في المنتدى لتتمكن من المشاركة ..
للتواصل مع الخبير النفسي٢ :
تويتر [@ALmohimeed3]
سناب [ alkhabeer2 ]
الخبير النفسي٢
سجل في المنتدى لتتمكن من المشاركة ..
للتواصل مع الخبير النفسي٢ :
تويتر [@ALmohimeed3]
سناب [ alkhabeer2 ]

الخبير النفسي٢

الوسواس القهري ، القلق ، الاكتئاب ، اختلال الآنية ، الرهاب ، الخوف وسواس النوم وسواس الأمراض

أهلا وسهلا بك في منتديات الخبير النفسي 2

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

http://www.alkhabeer2.com

شاطر

وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
احبك ربى 1
احبك ربى 1

عضو جديد

عضو جديد
معلومات إضافية
مصر
انثى
تعليقك : الحمد لله رب العالمين

وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  Empty
مُساهمةموضوع: وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف    وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  Empty2015-11-26, 12:32 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
اولا / انا كانت كاتبة موضوع قبل كدة وجزاكم الله خيرا كانتوا بتردوا علية 
ثانيا/ انا تعبت جداااااا من الاحتلام بقالى كام يوم بحتلم كل يوم واليوم ما اغتسلت لانى احتلمت انى كان فى مناسبة برة البيت ودخلت التويلت وبعد كدة لقيت واحد دخل وانا جوة بعدل شعرى وكان لسة هلبس الحجاب اتفجعت فا حولت اخرج منعنى ومسكنى وكان بيحاول يعمل اى شىء بس انا كانت بحاول ابعدوا عنى وكانت بحاول اسرخ بس مكنتش عارفة وبعد كدة هو سابنى وطلع علطول على تويلت الرجالى والغريبة انوا قال اسمى معرفش عرفوا ازاى قال فلانة جامدة اوى فا انا استغربت روحت رجعت اعدل شعرى والبس حجابى لقيت حد تانى دخل يدوبك مسكنى او حاول وطلع يجرى علطول ما شوفت وجهة صحيت من نومى على كدة وكانت مدايقة اوى ومخنوقة جدااااا وبصراحة ما اغتسلت لانى مش عارفة هل كدة دة احتلام فعلا ولا لانى كانت رافضة او مش طايقة الحاجة دى يبقى انا مش علية غسل ولا انا جنب ياريت تفيدونى لانى والله تعبت جداااا وكانت حابة بردو اعرف لو انا جنب يبقى ملابسى تعتبر نجسة ولا لاء ان كانت ملابس البيت او الخروج 
ثالثا/ انا بحول على قد ما اقدر انى اشيل من بالى الوسوسة من الكلاب بس كانت حابة اسال لو عدا من جنبى علطول واحد يعنى متسول ومش نظيف هى كدة يبقى انا مش نظيفة حتى لو خبط فية 
اسسسسسفة على اسئلتى بس انا برتاح لما بتردوا علية لانى متلخبطة جداااا
احبك ربى 1
احبك ربى 1

عضو جديد

عضو جديد
معلومات إضافية
مصر
انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف    وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  Empty2015-11-26, 1:35 pm

ارجوكم اجيبونى لانى وربى تعبت جداااااا يارب القى الحل عندكم  وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  1445508200
الزهرة
الزهرة

مشرفة

مشرفة
معلومات إضافية
الجزائر
انثى
تعليقك : قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ ? إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ

مُساهمةموضوع: رد: وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف    وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  Empty2015-11-27, 12:53 am

مش ممكن تحتلمين يوميا ولو احتلمت يجب ان تجدين افرازات في ملبسك الداخلي ومش قليل يجب أن يكون أكثر من الدرهم 
ومش كل افرازات هي مني لأن المني لما يجففه الهواء يجمد وممكن ينتزع من اللبس بسهولة بدون ماء وله رائحة مميزة 

أما الكلب انصحك تحملي معاك عصى ولما يقترب اضربيه كي لا يلمسك  وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  680133644
التوقيع

أخي الكريم ..

يجب عليك تطبيق البرنامج العلاجي قبل وضع سؤالك .

لأنك لن تستفيد شيئا من إجابتي عليك مالم تبدأ بالبرنامج بداية فعلية

وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  F730b4fc6091b61
احبك ربى 1
احبك ربى 1

عضو جديد

عضو جديد
معلومات إضافية
مصر
انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف    وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف  Empty2015-11-28, 7:51 pm

اولا/ بعرف انى تعبتك معى وبجد اسسفة جدا
ثانيا / من كتر الخوف واللخبطة الا عندى مش بعرف اميز بين المنى والمذى والافرازات لان بحس ان الكل شكل واحد 
ثالثا/ الكلب خلاص من كتر ما حضرتك اتنرفزتى منى بحاول ابعد خالص عن الموضوع دة وبحاول احسس نفسى ان مش فارق معى الموضوع وهيفرق معاية لما يجى ويخبطنى يعنى لما احس بية فعلا
رابعا/ معلش دة سؤال واعزرينى فية لان فعلا اتلخبط لما يبقى فى احتلام يعنى اصبحتى على جنابة فى ايام الدورة الشهرية كدة يجب الغسل بردو من الجنابة ولا انتظر لما تخلص واغتسل للدورة والجنابة لان فى شيخ يقول يجب الغسل وشيخ يقول لا يجب ننتظر حتى تنتهى الحيض فا انا متلخبطة فى النقطة دى وبجد اسسسسسسسسسسسسفة جداااا

وسوسة الاحتلام هتموتنى من الخوف
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الخوف من النوم بسبب الاحتلام
» وسوسة الوضوء للصلاة اتعبتني!! + وسوسة تطهير بعض النجاسات
» استشارة بخصوص الخوف المستمر طوال اليوم و الخوف من الموت
» وسوسة في نية الوضوء
» هل هذه وسوسة ام لا؟